کد خبر: ۳۱۸۴۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲

پارک آبی ایرانیان با جدیدترین تکنولوژی و طرح‌های کاربردی | جاهای دیدنی مشهد

بسیاری از مسافران و زائران هنگام سفر به شهر مشهد و زیارت حرم امام رضا (ع) سعی می‌کنند از جاهای دیدنی مشهد نیز بازدید داشته باشند. علاوه بر حرم امام رضا که هدف اصلی سفر گردشگران و مسافران به این شهر است، مشهد با مکان‌های توریستی و گردشگری بسیاری همواره یک شهر بسیار دیدنی است.

بازارها، مراکز خرید مشهد، تفرجگاه‌هایی مانند کوه سنگی و چالیدره، مکان‌های تاریخی و پارک‌های آبی از جمله جاهای دیدنی مشهد محسوب می‌شوند. در این میان پارک‌های آبی این شهر جزء مکان‌هایی تفریحی بسیار محبوب محسوب می‌شود که همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد. چنانچه اکثر مسافران برای یک تفریح هیجان انگیز و به یاد ماندنی حتما به یکی از این پارک‌های آبی رجوع می‌کنند.

سفر به شهر مشهد

مسافران بسیاری از راه‌های دور و نزدیک خود را به شهر مشهد برای زیارت و یا سیاحت می‌رسانند. اکثر مسافران مشهد با هدف زیارت به این شهر می‌روند اما در میان آنان گردشگران بسیاری برای بازدید و گردش در مکان‌های تفریحی و تاریخی به این شهر سفر می‌کنند. در میان تمامی مسیرهای منتهی به این شهر از سراسر ایران، شاید پرترددترین و بهترین مسیر تهران به مشهد باشد. البته این مسیر تنها راه موجود برای رسیدن به مشهد نیست و جاده‌های متعددی برای این مقصد وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم یک نمونه از جاهای دیدنی مشهد را که بسیار مشهور و جذاب است به شما معرفی کنیم، تا در زمان سفر به شهر مشهد برای تفریح به این مکان تشریف ببرید.

 

جاهای دیدنی مشهد

 در میان جاهای مختلف دیدنی مشهد پارک‌های آبی مشهد از جمله جاهای دیدنی این شهر هستند که بسیار مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. مشهد جزء شهرهایی است که پارک‌های آبی متعددی دارد، پارک موج‌های آبی که یکی از قدیمی‌ترین و اولین پارک‌های آبی موجود در ایران نیز محسوب می‌شود، پارک آبی آفتاب و پارک بزرگ ایرانیان که یکی از بهترین پارک‌های آبی سرپوشیده جهان است.

پارک آبی ایرانیان در مشهد

پارک آبی ایرانیان، پارکی به وسعت 14 زمین فوتبال

پارک آبی ایرانیان یکی از بزرگترین پارک‌های آبی ایران است که با جدیدترین تکنولوژی و طرح‌های کاربردی ساخته شده است. این پارک آبی به وسعت 100 هکتار تقریبا 14 زمین فوتبال براساس استانداردهای جهانی ساخته شده است. این پارک آبی با همکاری یک شرکت کانادایی به نام white water park که تولید کننده تجهیزات مختلف برای پارک‌های آبی است احداث شده است. از مهمترین تکنولوژی‌های به کار رفته در این مجموعه آبی تجهیزات سرسره آبی و موج سواری مصنوعی آن است. این مجموعه آبی از پارک آبی Siam park نیز الگو برداری کرده است که عنوان بهترین پارک آبی جهان را یدک می‌کشد.

 

 

تکنولوژی به کار رفته در پارک آبی ایرانیان

از تکنولوژی‌های مهم و جالب به کار رفته در این پارک آبی برای موج سواری می‌توان به موج‌های مصنوعی پنج متری آن اشاره کرد. وجود رودخانه‌های خروشان، اسکی روی آب، موج سواری با تخته و تونل‌های پیچیده همگی تجربه‌ای تکرار نشدنی از کیفیت و امکانات به روز را برای شما رقم می‌زند. موج سواری با تخته یکی از بی‌بدیل‌ترین تکنولوژی‌های موجود در این پارک آبی است که برای اولین بار در ایران ساخته شده است. این بخش از پارک آبی با موج‌های مصنوعی ساخته دست بشر تجربه یک موج سواری واقعی را به شما خواهد داد. این تجربه موج سواری به قدری شیرین و نزدیک به واقعیت است که در این پارک مدرسه موج سواری برای آموزش این ورزش هیجان انگیز دایر گردیده است.

 

با توجه به مکان‌های دیدنی متعدد در شهر مشهد خالی از لطف نیست که از پارک‌های آبی این شهر نیز لذت ببرید. در آخر در نظر داشته باشید که می‌توانید در سفر خود به مشهد از سایت سفرانه برای رزرو هتل استفاده کنید تا اقامتی راحت با بهترین قیمت داشته باشید.

  

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
وبگردی